tisdag 19 juli 2016

Livet är bra underbart

Livet är bra underbart, som då vi med Eminella målar naglarna och konstaterar att även tånaglar på sommaren ska va röda. Då vi tar på oss guld sandaletter och jag beundrande ser på hur höger sko hamnar på vänster fot. Och hjärtat sväller av kärlek.

Då laxen är lagom rökt och magen är mätt. 
Då jag vaknar utvilad efter god natts sömn. Efter att ha somnat in efter att ha sett en romantisk drama film. Och vi vaknar hand i hand. När barnen ringer och vi har ett långt snack om livet. 

Då vi med mamma står och kollar in bling,bling och efter en minut hittar en rostig skamfilad takkrona från någon restaurang i Paris och känner lyckopirr då vi vet att den är unik.
När mina närmaste vänner skickar mej hjärtan på sms. Då, då känner jag mej älskad och då känner jag att jag lyckats i livet❤️

Inga kommentarer: