lördag 18 februari 2017

Intensiv vecka

Både hemma och i en lokal som vi äger har vi renovering. Att leva i allt stök som det innebär, plus att man jobbat extra länge två kvällar tar på krafterna. Att Nalle dessutom kommit på att det börjar vara "frassmånad" gör att mina krafter var helt slut både tordag och fredag. Dessutom har vi sålt mycket på rmmet brevid och jag var i kontakt med två leverantörer och frågade vart våra grejer som jag beställde i januari tagit vägen. Men saken var den att ej heller de hade allt på lager som jag beställt. Och för att spara på fraktkostnader kommer allt då de har fått alla grejer. Men de e inte kul med toma hyllor. Många av grejerna jag beställer kostar ju en hel del men det är ju heller ej några billighets kedjor grejer. Ha några nya leverantörer på lut. 

Nästa vecka flyttar dottern och hennes familj så då ska jag ha hand om töserna och vi ska ha en egen liten fotosesion. Hoppas de är medgörliga då så vi får beställa lite fina canvas tavlor av bilderna. 

Inga kommentarer: