lördag 18 mars 2017

Livet

För 18 år sedan flyttade jag in till Singsby. Det som skulle bli mitt livs första långvariga hem. Som en nomad hade jag flyttat runt och hån skrattat åt en bekant som kom från Singsby, att vem skulle vilja bo där?  Bekvämligheten och önskan om familjeliv gjorde att jag i stundens rus landade där. Det visade sej senare vara en lyckoträff utan dess like. Vi har upplevt så mycket tillsammans, vi har jobbat extra hårt. Vi har rest mycket. Upplevt massor med roliga saker. Vi har varit på helikopter färd, ubåts utfärd. Vi har uppfostrat tre barn tillsammans. Vilket inte alltid varit det lättaste. 


Men med facit i hand tror jag vi gjort det rätt så bra. Idag känner jag mej mycket tillfreds med livet. Johnny är mitt livs stora kärlek, min absolut bästa vän. Den som bär mej genom livet när jag famlar, faller och stöttar mej till 100%. Förr kändes det som om jag tappar greppet finns det ingen där som håller upp mej. Skulle jag dö idag skulle jag dö väldigt lycklig. Vi har framtids planer. Är ganska överens vart livet för oss. Att visa utåt hur lycklig man kan vara verkar helt fel idag men jag vill ändå att folk ska veta. 

1 kommentar:

Nilla sa...

<3 Är så glad för din skull! Att du har hittat din Perfect Match! Lyckan och kärleken dyker upp i ens liv när man minst anar det, då gäller det bara att grabba tag i den med båda händerna och ta vara på varann och njuta av varje stund. Ha det gott och fortsätt njuta av ert underbara liv tillsammans <3